Enquête

Hoi, ik ben Isabelle van Nieuwenhuijzen (zie gifje), en deze enquête is bedoeld voor mijn afstudeeropdracht van NHL Stenden university of applied sciences. De vraag die ik deels probeer te beantwoorden middels deze enquête is: "Hoe implementeer je een verandering van een offline service naar een online platform en welk model heeft de grootste kans van slagen?". Het doel van dit onderzoek is om de behoeftes van klanten van "Let's Bake a Story" te onderzoeken, de mogelijkheden voor een online bakplatform en de bereidheid om hiervoor te betalen. Het duurt ongeveer 5 tot 10 minuten om in te vullen.



Marketing

Dit gaat over marketing in het algemeen, dus bijvoorbeeld ook marketing voor kleding en accessoires














Online (content) abonnementen

























Freemium business modellen

Het Freemium model is een model waar een gedeelte van de content gratis is en waar je voor een gedeelte moet betalen (premium). De content waarvoor je moet betalen is meestal exclusiever of bevat geen reclame.








Instructievideo's









Bereidheid om te betalen voor een online bak platform




































Vindbaarheid van online recepten




















Tevredenheid van de Nederlandse consumenten met de beschikbare online bakrecepten






Algemeen




























(Je e-mailadres wordt niet gelinked aan je antwoorden, dus je antwoorden blijven anoniem)






Bedankt voor het invullen!

*Alleen beschikbaar voor Nederlandse adressen